Larry King pojašnjava vezu s ruskom televizijom

Američka tv zvijezda i ruski RT kanal potpisali su ugovor po kojem će King voditi tv emisiju isključivo u studiju RT-a u SAD-u. Izvor: AP

Američka tv zvijezda i ruski RT kanal potpisali su ugovor po kojem će King voditi tv emisiju isključivo u studiju RT-a u SAD-u. Izvor: AP

Larry King preko Facebooka demantirao da ga je zaposlila američka podružnica RT-a, ruskog državnog kanala koji emitira program na engleskom jeziku.

Larry King objašnjava da ga RT nije zaposlila nego je kupila ekskluzivna prava na emitiranje njegovog showa „Larry King Now“. Emisija će se još uvijek moći gledati online na Hulu.com i Ora.tb (posljednjoj je suosnovač Larry King) -  i sada na RT.

Objava urednice RT-a Simonyan 30. svibnja na Twitteru („Larry King odsad radi za nas“) izazvala je veliku buru i u Rusiji i u SAD-u, a i nagađanja o visini njegovog honorara.


Larry King pokreće novi show na RT-u. Izvor: Youtube / RTAmerica

Margarita Simonyan, glavna urednica RT-a, potvrdila je 31. svibnja da ruski informativni kanal nije službeno zaposlio Larrija Kinga. „Naravno, nismo ga zaposlili: Nismo dobili nikakvu kvotu za njega, nismo nabavljali radnu dozvolu, ne predstavljamo njegovog poreznog agenta“, izjavila je Simonyan.

Nesporazum je nastao jer je dogovor između RT-a i Larryja Kinga uključivao dvije različite emisije. Osim emisije „Larry King Now“ koji se već može vidjeti online, Larry King je pristao napraviti novu emisiju - „Politics with Larry King“ - koju će također emitirati ekskluzivno RT America. Taj podatak se navodi u drugom dijelu izjave Simonyan: „Samo smo potpisali ugovor da će Larry King voditi tv show u našem studiju - ekskluzivno“.