Moskva komentirala napise u njemačkom listu "Die Welt"

Rusko ministarstvo je komentiralo dotične napise u listu na svojoj službenoj stranici koja se tiče tzv. lažnih vijesti o Rusiji, te je naglasilo kako je opetovano negiralo lažne informacije koje se objavljuju u zapadnim medijima.

Njemački list Die Welt komentirao je kako RT Deutsch i Sputnik Germany šire "primitivnu prorusku državnu propagandu" umjesto da se bave novinarstvom.

Prema listu, najbolji "način" za borbu protiv toga je jednostavno bojkotiranje tih medijskih izvora.

Rusko ministarstvo je komentiralo dotične napise u listu na svojoj službenoj stranici koja se tiče tzv. lažnih vijesti o Rusiji, te je naglasilo kako je opetovano negiralo lažne informacije koje se objavljuju u zapadnim medijima, uključujući i objave o ruskoj "umiješanosti" u izbore u zapadnim zemljama.

Zabrinutost oko potencijalnog miješanja Rusije u izbore drugi država podignulo je zabrinutost u nekim zemljama, a samo pitanje prvi puta je povučeno tokom američke predsjedničke kampanje, kada je Washington optužio Rusiju za miješanje u izbore te za navodne hakerske napade. Francuski predsjednik Emmanuel Macron također je tvrdio tokom svoje predsjedničke kampanje kako je njegov izborni stožer bio meta od strane ruskih hakera, iako za to nije priložio nikakve dokaze.

Moskva je opetovano negirala takve optužbe, a ruski ministar vanjskih poslova, Sergej Lavrov rekao je kako nema dokaza da je Rusija bila umiješana u izborne proces u SAD-u, Njemačkoj, Francuskoj ili Velikoj Britaniji i naglasio kako su takve optužbe neopravdane.

Rusofobni trend je posbeno dođao do izražaja tokom lažnih vijesti čija je primarna svrha borba protiv navodne ruske propagande. U studenom 2016. godine Europski parlament izglasao je rezoluciju prema kokjoj su Sputnik i RT opasnost za jedinstvo unije i tražili dodatna novčana sredstva za borbu protiv ruske propagande, te je povukao paralelu između propagande koju širi ISIL i ruskih medija, prenosi Sputnik.

Više