Argentina obustavlja emitiranje televizije "Russia Today"

Argentinska agencija za radiokomunikacije donijela je odluku da ruskom informativnom kanalu "Russia Today" uskrati pravo emitiranja na nacionalnoj frekvenciji.

Odluka argentinske agencije za radiokomunikacije stupiti će na snagu za 60 dana, dok će RT nastaviti emitirati program kao kablovska televizija.

Predsjednik Vijeća za međunarodna pitanja, Aleksej Puškov posumnjao je da je ovakva odluka vezana za prozapadnu orijentaciju predsjednika Mauricija Makrija. "Čim je predsjednik argentinske države postao američki štićenik odlučili su televiziji Russia Today uskratiti pravo na nacionalno emitiranje", napisao je ruski političar na svom korisničkom računu na društvenoj mreži Twitter.

Odluka argentinske agencije za radiokomunikacije stupiti će na snagu za 60 dana, dok će RT nastaviti sa emitiranjem programa kao kablovska televizija.

Znak za početak emitiranja televizijske postaje RT u Argentini na španjolskom jeziku dali su 2014. godine ruski predsjednik Vladimir Putin i argentinska predsjednica Cristina Fernandez de Kirchner, na osnovu sporazuma o suradnji u području sredstva informiranja. 

Prvi put se dogodilo da jedna strana televizija dobije mogućnost da se uključi u argentinsku državnu televizijsku mrežu, a njen informativni program moglo je pratiti 80% stanovništva. 

Macri, koji je pobjedio na prošlogodišnjim predsjedničkim izborima otpužio je svoju prethodnicu da je Buenos Aires odvojila od SAD i EU i apelirao na povratak Argentine u zapadni svijet. 

Više