Kremlj se ispričao za grešku u vezi vlasnika Süddeutsche Zeitunga

Glasnogovornik predsjednika Rusije Dmitrij Peskov izjavio je to njegova osobna pogreška.

Kremlj se ispričao novinama Süddeutsche Zeitung zbog netočne informacije u vezi vlasnika novina, koja je bila izrečena u "Dirtektnoj liniji s Vladimirom Putinom." "Mi smo se, naravno, ispričali i ispričavamo se novinama", rekao je Dmitrij Peskov, prenosi TASS.

Priznao je da se radi o njegovoj osobnoj greški. "To je naša greška, moja greška, greška onih koji su pripremali dokumente", rekao je predstavnik Kremlja. "Zaista se radilo o neprovjerenoj informaciji, nismo je dvaput provjerili i dali smo je predsjedniku."

U četvrtak je za vrijeme "Izravne linije" Putin istaknuo da se prva objava "Panamskih dokumenata" pojavila u novinama Süddeutsche Zeitung. "Süddeutsche Zeitung je medijski holding, a taj holding pripada američkoj korporaciji Goldman Sachs. To jest, svugdje vire uši nalogodavaca. One strše, ali se ne crvene", rekao je ruski lider.

Kasnije su novine izvijestile da niti izravno niti neizravno nisu u vlasništvu američke financijske korporacije Goldman Sachs.