Simonjan odgovorila na Kerryjevu izjavu o velikim troškovima ruskog kanala RT

Glavna urednica TV mreže RT Margarita Simonjan prokomentirala je izjavu državnog tajnika SAD-a Johna Kerrya o navodno velikim troškovima ruskog TV kanala

"Nažalost, John Kerry je loše obaviješten. Proračun koji RT ima za pet kanala iznosi oko 225 milijuna dolara. Proračun BBG-a [Broadcasting Board of Governors] koji se pretežno troši na znatno jeftinije radio-emitiranje iznosi više od 721 milijuna dolara, tj. tri je puta veći nego naš. Bojim se da nije stvar u novcu", izjavila je Margarita Simonjan.

"Vlada SAD-a u nama vidi opasnost zato što mi pokazujemo gledateljima ono što oni žele vidjeti - drugu sliku svijeta. Gledatelji su umorni od jednostranog pogleda mainstream medija i mi im dajemo alternativu koju gledaju milijuni ljudi diljem svijeta", dodala je urednica ruskog TV kanala.

Ranije u četvrtak, 26. veljače, državni tajnik John Kerry je na raspravi u Zastupničkom domu Kongresa izjavio da Amerika treba trošiti više novca na zastupanje svoje politike preko medija.

"Russia Today se emitira na engleskom, imamo li mi ekvivalent koji se emitira na ruskom? To je prilično skup pothvat. Oni (RT) troše velike svote novca. Obraćaju se ljudima na jeziku koji oni razumiju", izjavio je Kerry.

"Mi to već počinjemo raditi u pogledu 'Islamske države'. No to je veliki posao, prijatelji. Ja sam potpuno za to, predsjednik je za to, ali za to je potreban novac", izjavio je američki državni tajnik.