Emitiranje 4 ruska televizijska kanala zabranili u Ukrajini

Tijekom razmatranja tužbi Nacionalnog savjeta Ukrajine za pitanja televizije i radioemitiranja prema kompaniji, koja je glavni translator RTR-a, Prvog kanala, Rusije 24 i NTV-a, donesena je odluka da se na teritoriju Ukrajine prekine emitiranje tih kanala. Tu je odluku, izvještava RIA Novosti, donio Kijevski okružni administrativni sud.

Viktor Sjumar, zamjenik tajnika Savjeta za nacionalnu sigurnost i obranu Ukrajine, izjavio je da će Nacionalni savjet uskoro „objasniti što ta odluka znači za kabelske operatere“.

Ranije se pisalo da je podnesena tužba prema kojoj se predlaže da se programi ruskih televizijskih kanala proglase kao oni koji ne odgovaraju zakonima Ukrajine i Europske konvencije o prekograničnoj televiziji.