Ruski vjesnik komentira osnivanje nove međunarodne informativne agencije u Rusiji, Rossija segodnja

Informacija koju su prošili neki mediji o tome da je međunarodni projekt agencije Rossijska gazeta Russia Beyond the Headlines ušao u sastav informativne agencije Rossija segodnja, koja je osnovana 9. prosinca, ne odgovara stvarnosti. Prema odluci Vladimira Putina objavljenoj 9. prosinca, koji je odredio dodatne mjere povećanja učinkovitosti državnih masmedija (objavljeno na stranici http://www.kremlin.ru/acts/19805), nova međunarodna informativna agencija Rossija segodnja osniva se sjedinjenjem i ujedinjenjem državnih informativnih izvora kao što su RIA „Novosti“, radio „Golos Rossii“, ITAR-TASS, televizijski kanal RT i niz drugih. Rossijska gazeta i njezin sponzorirani projekt Russia Beyond the Headlines, koji realizira Uprava za međunarodne projekte agencije Rossijska gazeta u 22 države i na internetskim portalima, nisu ušli u novu strukturu agencije Rossija segodnja te su i dalje samostalni kao zasebno sredstvo javnog priopćavanja.

U okviru Russia Beyond the Headlines objavljuju se tiskani dodaci o Rusiji u 28 novina u 22 države, kao i 18 internetskih portala na 16 jezika. „Na mnogim jezicima i u nekim državama nazivi tih dodataka i internet stranica u prijevodu su slični nazivima tek osnovane strukture „Rossija segodnja“, govori zamjenik glavnog direktora Rossijske gazete, voditelj RBTH-a Evgenij Abov. „Moguće da je s tim i povezana zbrka koja je nastala u reportažama i komentarima vanjskih masmedija“.

U kolovozu 2013. započet je redizajn i s njim povezan rebranding zasebnih inozemnih proizvoda agencije Rossijska gazeta. Do danas se to odnosilo na dodatke novinama The Daily Telegraph u Velikoj Britaniji, Washington Post u SAD-u, Folha do Sao Paolo u Brazilu. Taj posao nastavit će se i 2014., kad većina dodataka i portala RBTH-a bude svedena pod istoimeni brand. Recimo, to će se odnositi na Russland Heute (dodatak novinama Sueddeutsche Zeitung, Njemačka), Russia Oggi (La Repubblica, Italija), La Russie d'Aujourd'hui (Le Soir i Le Figaro, Belgija i Francuska). Svi su oni dio Russia Beyond The Headlines.

Obavijest o projektu

Međunarodni projekt agencije Rossijska gazeta Russia Beyond The Headlines ima 18 web stranica na 16 jezika, objavljuje mjesečne dodatke o Rusiji unutar utjecajnih svjetskih medija od 2007. Projekt obuhvaća 28 publikacija na 16 jezika u 22 države. Projekt RBTH ima ukupno 35, 5 milijuna čitatelja. Ukupna naklada svih inozemnih dodataka agencije Rossijska gazeta iznosi oko 9, 9 milijuna primjeraka. Online resursi RBTH-a uključuju posebne projekte, mobilne verzije stranica, elektroničke časopise, iPad dodatak na engleskom i njemačkom jeziku, analitički portal Russia Direct. U protekloj godini elektronička publika projekta je porasla za 135% te broj posjeta i dalje prosječno raste za 10 do14% svaki mjesec. Istraživanja koja su provedena u studenom 2013. na 8 web stranica projekta pokazala su visoku zainteresiranost publike za teme koje su se na njima obrađivale. Dakle, zahvaljujući projektu više od polovine publike povećalo je svoje znanje o Rusiji, a oko 40% je poboljšalo svoje mišljenje o toj državi. Korisnici poštuju projekt zbog jedinstvenosti i relevantnosti sadržaja te zbog toga što imaju mogućnost upoznati se s mišljenjima vodećih ruskih stručnjaka.

U kolektivu Međunarodne uprave agencije Rossijska gazeta radi 120 ljudi.