Partnerji

 

Partnerski časopis


The New York Times

Američke dnevne novine „The New York Times“ osnovane su 1851. i od tada se kontinuirano objavljuju. Imaju najpopularniju Internet stranicu među svim američkim novinama: mjesečno ju posjeti više od 30 milijuna čitatelja. „The New York Times“ je dio kompanije „New York Times“, vodeće svjetske novinske i informativne kuće.

Naklada: 877 000. Broj čitatelja: 2 560 840.
The Washington Post

„The Washington Post“ su jedne od najčitanijih američkih novina. Osnovane su 1877. i imaju status najstarijih novina na području oko Washingtona. Budući da se izdaje u glavnom gradu, „The Washington Post“ posebnu pažnju posvećuje pitanjima nacionalne politike.

Naklada: 624 000. Broj čitatelja: 1 441 900.
The Daily Telegraph

„The Daily Telegraph“ su britanske jutarnje dnevne novine u širokom formatu koje se distribuiraju kako unutar zemlje tako i u inozemstvu. Prenose dnevne vijesti iz Velike Britanije, vremensku prognozu, novosti iz sporta, umjetnosti, ekonomije itd.

Naklada: 700 000. Broj čitatelja: 1 800 833.
Le Figaro

„Le Figaro“ su dnevne novine osnovane 1826. u Parizu. Trenutno su druge po veličini nacionalne novine u Francuskoj, jedne od tri formalna glasila države (uz „Le Monde“ i „Libération“), i najstarije su novine u zemlji još uvijek u tisku. Internet stranica http://lefigaro.fr je 2010. dobila i sekciju na engleskom jeziku, što je značajno povećalo broj potencijalnih čitatelja.

Naklada: 315 000. Broj čitatelja: 1 228 000.
La Repubblica

„La Repubblica“ su talijanske dnevne novine koje je 1976. u Rimu osnovao novinar Eugenio Scalfari. Od 2008. „La Repubblica“ je na drugom mjestu po nakladi u Italiji.

Naklada: 330 000. Broj čitatelja: 601 000.
Süddeutsche Zeitung

„Süddeutsche Zeitung“ su najveće njemačke nacionalne novine, ali imaju i značajan broj čitatelja van Njemačke. Nacionalno izdanje sastoji se od četiri sekcije: politika, kultura, ekonomija i sport. Izdanje koje se prodaje u Münchenu i okolnim mjestima sadrži i dodatak s lokalnim vijestima.

Naklada: 437 000. Broj čitatelja: 1 270 000.
Le Soir

„Соар“ („Le Soir“) је најпопуларнији лист на француском језику у берлинер формату у Белгији. Основао га је Емил Росел 1887. године. Сматра се званичним гласилом белгијске владе.

Naklada: 97 000. Broj čitatelja: 484 100.
European Voice

„European Voice“ je belgijski tjednik na engleskom jeziku, u vlasništvu grupe „The Economist“. „European Voice“ preko tiskanog izdanja i aktivne Internet stranice donosi nezavisne vijesti i analize vezane, prije svega, uz Europsku uniju.

Naklada: 19 000. Broj čitatelja: 38 000.
The Economic Times

„The Economic Times“ su najveće na ekonomiju orijentirane dnevne novine na engleskom jeziku u Indiji, te druge po veličini u svijetu u svom području. Novine najviše pažnje posvećuju indijskoj ekonomiji i međunarodnim financijama. U vlasništvu su grupe „The Times“, najveće izdavačke kuće u Indiji koja pokriva područje medija i zabave.

Naklada: 380 000. Broj čitatelja: 899 470.
South China Morning Post

„South China Morning Post“ su novine na engleskom jeziku iz Hong Konga (Kina) koje objavljuje grupa „SCPM“. Najveći broj čitatelja ovih novina poslovni su ljudi Hong Konga.

Naklada: 102 000. Broj čitatelja: 376 000.
Duma

„Duma“ su jedne od deset najutjecajnijih novina u Bugarskoj koje utječu na javno mišljenje u toj zemlji. Novine su orijentirane na kulturu, obrazovanje i društvenu politiku, te poklanjaju posebnu pažnju međunarodnoj politici.

Naklada: 15 000. Broj čitatelja: 70 024.
La Nacion

„La Nacion“ su argentinske dnevne novine. Vodeće su konzervativne novine u zemlji i jedine koje se još uvijek tiskaju u širokom formatu.

Naklada: 137 000.
El País

„El País“ su vodeće španjolske nacionalne dnevne novine. Nalaze se u vlasništvu španjolskog medijskog konglomerata „PRISA“, koji trenutno kontrolira grupa „Phoenix“, jedna od najvećih osiguravajućih kuća u Velikoj Britaniji. Imaju najveću nakladu među svim španjolskim novinama (ne računajući sportske), a poklanjaju veliku pažnju vijestima iz svijeta.

Naklada: 390 000. Broj čitatelja: 1 924 000.
Folha de S. Paulo

„Folha de São Paulo“ su brazilske dnevne novine osnovane u Sao Paolu 1921. Od 1986. imaju najveću nakladu u Brazilu i status jednih od najutjecajnijih novina u zemlji.

Naklada: 200 000. Broj čitatelja: 708 000.
Geopolitika

„Geopolitika“ je nezavisni časopis koji se bavi analizom važnih političkih i društvenih pitanja u Srbiji i svijetu, te objavljuje vlastita geopolitička i geostrateška istraživanja. Časopis često objavljuje intervjue s poznatim ličnostima i stručnjacima iz Srbije i inozemstva.

Naklada: 16 000. Broj čitatelja: 56 640.
El Observador

„El Observador“ su dnevne novine u širokom formatu iz Urugvaja, osnovane 1991. Objavljuju se u Montevideu. Novine se bave temama vezanim uz politiku, ekonomiju, društvo, kulturu itd. Najsvježije vijesti objavljuju se na Internet stranici www.elobservador.com.uy, a tekstovi analitičkog karaktera mogu se pročitati u proširenom tiskanom izdanju koje izlazi subotom.

Naklada: 20 000. Broj čitatelja: 70 800.

 

Medijski partneri


RIA Novosti

RIA „Novosti“ je vodeća ruska novinska agencija po broju čitatelja na Internetu i po prisutnosti u nacionalnim medijima. Medijski svestrana redakcija i široka mreža novinara u 45 zemalja omogućuju RIA „Novosti“ da svojoj profesionalnoj klijenteli i redovnim čitateljima pruža vijesti i informacije u raznim formatima (uključujući animiranu infografiku, filmove i sadržaj prilagođen operatorima mobilne telefonije) na 14 jezika.

Russia Profile

„Russia Profile“ je informativni servis na engleskom jeziku koji svoje vijesti distribuira putem Internet stranice (koja se ažurira dnevno) i posebnog kvartalnog izvještaja, namijenjenog širokom krugu čitatelja zainteresiranih za Rusiju. Cilj tvrtke je ponuditi razumljiv i koncizan uvid u stanje i postojeće trendove ruskog poslovnog svijeta, ekonomije, politike i kulture.

Kommersant

„Kommersant“ („Kommersantъ“) je jedna od najvećih izdavačkih kuća u Rusiji. Izdaje dnevne nacionalne novine s istim nazivom, koje na 16 stranica nude aktualne informacije i analize visoke kvalitete iz područja globalnog i ruskog poslovnog svijeta, financija, ekonomije, politike, društva, kulture i sporta. „Kommersant“ su jedne od najmjerodavnijih i najutjecajnijih ruskih novina. Od 2009. postoji i izdanje na engleskom jeziku koje se distribuira u Velikoj Britaniji. Naziv „Kommersantъ“ često se skraćuje na „Ъ“.

RT

„Russia Today“ je globalna televizijska mreža. Emitiranje programa počelo je 2005. Mreža se danas sastoji od tri informativna kanala koja se emitiraju na engleskom, španjolskom i arapskom jeziku, kanala „RT America“ (koji se emitira iz studija u Washingtonu), te dokumentarnog kanala „RT Doc“. Program ove mreže prati više od 430 milijuna ljudi, odnosno 22% ukupnih pretplatnika kabelskih televizija na svijetu.

Russian Travel Guide TV

„Russian Travel Guide“ (RTG) je međunarodni dokumentarni televizijski kanal posvećen kulturi i geografiji najveće zemlje na svijetu. RTG na engleskom i ruskom jeziku informira gledatelje o ruskoj povijesti, kulturi, kuhinji i prirodi. Ekskluzivne reportaže omogućuju gledateljima da sudjeluju u izazovnim otkrićima neistraženih lokacija.

Just Russia

„Just Russia“. Ruska turistička zajednica, najveće nacionalno turističko udruženje (koje u svom članstvu ima preko 1000 turističkih operatora, hotela, odmarališta, prijevoznika, osiguravajućih društava, obrazovnih institucija i regionalnih turističkih udruženja) objavljuje od 2001. informativnu brošuru „Just Russia“. Cilj izdavanja je predstaviti Rusiju kao atraktivnu destinaciju za strane i domaće turiste.

„The Voice of Russia“ je prva ruska radio stanica koja je svoj program emitirala u inozemstvu. Od 29. listopada 1929., kada je u eter puštena prva emisija, ova stanica oblikuje sliku o Rusiji diljem svijeta, stavljajući naglasak na državne stavove o globalnim pitanjima. Danas se emitira u 160 zemalja na 38 jezika, ukupno 151 sat dnevno, na kratkim i srednjim valovima (u opsegu FM), preko satelita i putem globalnih mobilnih mreža.

To Russia with Ease

„To Russia with Ease“ je izvor besplatnih i aktualnih informacija o Rusiji. Ovdje se mogu pronaći osnovne informacije o Rusiji, Moskvi i Sankt Peterburgu, važni podaci korisni turistima, imenik organizacija za kulturnu i obrazovnu razmjenu, savjeti o pitanjima sigurnosti, osnovne informacije o Rusiji i njenim poslovnim prilikama, kao i popis poslovnih udruženja.

 

Ostali partneri


Russkiy Mir Foundation

„Russkiy Mir Foundation“. U lipnju 2007. Predsjednik Ruske Federacije, Vladimir Putin, potpisao je dekret o osnivanju zaklade „Ruski svijet“, čiji je cilj da „promovira ruski jezik i nacionalno naslijeđe kao važan dio svjetske kulture i da podržava programe za učenje ruskog jezika u inozemstvu“. Zaklada je zajednički projekt Ministarstva vanjskih poslova i Ministarstva za obrazovanje i znanost Rusije, a podržavaju je brojni javni i privatni fondovi.

The Russian International Affairs Council

„Russian International Affairs Council“ je neprofitno udruženje u čiji sastav ulaze ruski diplomati, znanstvenici, poslovni ljudi, novinari i državni dužnosnici uključeni u međunarodne poslove. Njihova misija je analizirati i prepoznati povoljne mogućnosti za aktivnost Rusije u međunarodnom okruženju i u okviru svjetskih integracija.

+
Like us on Facebook